Danel kirjutas:
Üritus oli tõesti tore. Vaatamata sellele, et ei olnud täispikka (50 märgiga) võistlusrada, andsid need 4 märki ka piisavalt pinget. Ainuüksi lause, et teeme väikse võistluse, tekitas nii mõneski mehes koolipoisile tuttava eksamieelse tunde. Esimest korda ei julgenud suuremale avalikkusele võistlustest teavitada. See oli nagu proov enne suuremat üritust. Järgmisel korral lubasid Tartu mehed ka 5 FT märki muretseda. Siis loodame, et järgmistel võistlustel oleks maas kaks 5 märgiga rada + testrada + fun rada. Seekordsel üritusel vedas ilmaga väga. Huvitav oleks teada milliste miinuskraadidega oleks veel võimalik võistlust pidada (et palju püssid kannatavad?). Võistlejatele on kindlasti päeva lõpuks abiks soe supp, 100g, saun ja tünnisaun.
See, et täisrada taga ei aeta on igati mõistlik. Läänes suht tavaline, et käiaksegi rada mitu korda läbi ja pahatihti väiksemate seltskondade/ klubide puhul on see eelarveliselt ka kõige mõistlikum. Seda enam, et kõik ei aja taga tipptulemust, vaid vähemalt sama oluline kui mitte olulisem on see, et tegu on meeldiva ajaviitega ja kokku saab väärt seltskond.
Mis külmakraadidesse puutub, siis teadjamad räägivad, et eellaetvaid miinus ei häri, vedrukatel natukene suudmekiirus langeb, co2-põhised lahendused võib aga ära unustada. Vedrukate kiiruslanguse põhjuseks nimetatakse määrete "paksenemist" ja tihendite/mansettide jäikuse suurenemist/ kokkutõmbumist. Kas ja kui palju see mõjutab, sõltub juba konkreetsest isendist.