Nytroz kirjutas:
Klappi vedru nagu olematu, see hojab ainult kergelt klappi oma kohal: tegelekult peab seda vähe tugevamaks teha, siis graffik tuleb selle ülemises osas veidi sirgem ja kiirus stabiilsem. Haamrile annab küll vedru tugevdada, ehk jõuab veel. Klappipesa auk on ca 7mm, klappikael 3 mm, klapp iseennast on juba ümbertehtud ja peab teha uuesti: tihendatakse koonus koonuse vastu, mis tegelt pole parim variant, ja klapp ei pea õhku alla 50 bar.. teen uue klappi, siis vaatame mis tuleb välja
Proovi enne vähemalt 320 raske kuuliga kätte saada enne kui hakkad klapivedrut tugevdama, sest see viib kiiruse nagunii kõvasti alla.Klapipesa auk 7mm - klapikael 3mm lubaks ka cal.6,3mm 2g kuuli vabalt üle 300m/s lennutada, 4,5 rääkimata.Toon võrdluseks FX klapi mõõdud mis on 4,2mm auk ja 2,7mm klappikael mis annab pindalaks ainult 8,1mm3 ja see lubab rasket 4,5mm kuuli 350m/s kiirendada (tõsi, see ei ole optimaalne , mul oli toru ja klapi vaheline kanal ka 4,2mm puuritud, sest oli kunagi algselt cal 5,5mm) , sinul aga tuleb see 31,4mm2, ehk ca 4X suurem
See aga nõuab 4x tugevamat vedrut haamrile või raskemat haamrit
Koonus koonusega, tagurpidi koonus või muu klapi lahendus ei muuda siin eriti midagi oluliselt, sul on kas 1. Haamri vedru liiga nõrk. 2. haamer liiga kerge või lennutee lühike 3. kanal klapi ja toru vahel liiga peenike( alla 3,6mm) 4. Balloni poolne klapi osa on liiga väike (2-3cm3) või on auk mis seda kambrit ühendab ballooniga liiga väike alla 3mm?
Muideks sa ei kirjutanudki kui jäme on sinu klapi ja toru vaheline auk
Soovin sulle edu oma esimese PCP püssi häälestamisel, oled kõva töö ette võtnud ja viitsinud kogu selle jama omal nahal läbi proovida
Loe guns. ru foorumis Dektori tõid, sest see praktik on alati suutnud oma katsetege nii mõnegi mehe teooriad ümber lükata oma katsetega, saavutanud hämmastavaid tulemusi õhu kulutamise- võimsuse alal